POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

piątek, 2 kwietnia 2010

Użytkownik z przeszłości - Hearts443

Zastanawiacie się kim była.
Reporterką? Popularną projektantką?
Nie, nic z tych rzeczy :)
Jedyne, co czyni ją wyjątkową, to fryzura.



Jak widać, niesamowita fryzura jest już niedostępna,
widać ją tylko na zapisanej lalce, jednak przy szafe,
I gdy wejdziemy do edytora Medoll nie widać jej.
Użytkowniczka nie weszła na stardoll od 25 miesiący.
W jej księdze gości jest wpis od tajemniczej osoby.
(Nick z kilku cyfr i "DEL")


Szafa dziewczyny pełna jest starych ubrań, niektóre z nich
mogą być teraz sporo warte.
Gdyby wróciła do SD (co jest niemożliwe ;p)
Mogłaby na swojej szafie sporo zarobić.





14 komentarzy:

  1. Fryz jest fajny! Ale by był szok gdyby wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wchodze na st i wpisuje hearts443 to nic mi nie wchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyna popularna jest ;d może przez to, że taki fryz ma? xd nikt nie wie ;d ale strasznie mnie ciekawi login tej dziewczyny co jej się do kg wpisała ;d
    na sd agentura :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja widziałm ja ;d
    ciekawe ma ciuszki...
    szkoda ze jej juz nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ma krócej ode mnie konto ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ta dziewczyna w księdze gości to 6295784:)
    a ja na stardoll to Stokrotka011:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nom tej ziomy niwe ma na satrdolll c osie wpisałaa ... alee jakby wróciła to bedzie musiala sobie konto odlokowac a le moze wrócic .xD

    superstarmycha

    OdpowiedzUsuń
  8. ona ma tyle pieknych , starych ubrań !

    dałabym wszystko za różowe rurki !

    OdpowiedzUsuń
  9. weszłam na nią jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. napisałam do admina, żeby wróciła fryzurka! czekam na odpowiedź ;) może wróci

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile wiem nazwa konta osoby ktora wpisała się jej do księgi czyli cyferki i "Del" oznacza po prostu ze konto z takim numerem zostało usunięte :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Onazelka, znalazłam kilka osób ze starymi fryzkami, można je znaleść w znajomych użytkowniczki kingul. Mam nadzieję, że pomogłam.

    Pozdrawiam
    Klaudisk

    OdpowiedzUsuń
  13. Na stardoll jest dużo kont z nazwą DEL na końcu, głowiłam się co to znaczy, gdy klikalam na nazwę, wychodziło, że taka osoba nie istnieje. Doszlam do wniosku, że DEL to SKASOWANE a ten numer to numer użytkownika!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja znalazłam także dziewczynę z 22.09.2006 roku już w nowej fryzurze nick: gurl232

    OdpowiedzUsuń