POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

środa, 7 kwietnia 2010

Catwalk

Catwalk, ach te catwalk.
Ma całkiem długą historię, wiecie?
I może niektórzy nie zdają sobie sprawy, jak kiedyś wyglądał.
A uwierzcie, zupełnie inaczej niż teraz ;]

Początkowo, w roku 2006, catwalk znajdował się na..
stronie głównej :]
Był to PIOZIOMY pasek, z awatarami, w postaci główek gwiazd
(Czytaj artykuł powyżej)



Troszkę później, umiejscowienie, i układ catwalku pozostał taki sam.
Zmieniła się jednak forma awatarów na nich występujących:



W późniejszych czasach catwalk nadal był na głównej stronie,
jednak PIONOWY z lewej strony portalu:



A wiecie, kto trafiał na Catwalk?
Osoby które wykupiły Superstar.

Osobiście wolę teraźniejszą wersję catwalku :]

8 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie pamiętam ^^
    Pamiętam jaka byłam szczęśliwa, gdy się tam kilka razy pojawiłam xDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, pamiętam ten ostatni catwalk ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ten ostatni , kiedyś tam siebie znalazłam ;]
    Covergirl_Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie pamiętam ;D
    I to zadowolenie, jak pierwszy raz zostało się ss i było się w tym pasku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale tak nie było ! Obojętnie jaka osoba tam trafiała, najczęściej ta co się dopiero zalogowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie prawda simcia... widzisz ten napis; go to superstar?

    nawet pamiętam ten stary catwalk, i to było całkiem niedawno! jakieś 2,3 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam kiedyś na tym ostatnim ;D

    OdpowiedzUsuń