POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

wtorek, 13 kwietnia 2010

Mała przerwa :)

Kilkudniowa przerwa na blogu ;]
Powód?
Poszukuje nowego materiału, zbieram, kataloguje to co mam.
Zaczęłam się już gubić, i nie wiem jakie tematy już były a jakich nie.

EDIT: Myślałam, że zajmie dłużej,
ale za 2 dni, będzie notka.
Dostałam troszkę nowego materiału, więc można będzie ruszyć dalej!

1 komentarz:

  1. Mogę Ci powiedzieć, że założyłam sobie konto chyba w 2005 roku;)Nie było fajne,bo z anglika byłam noga,a byłam jeszcze dzieckiem...Wiem,że gdy nie logowało się przez trzy miesiące to usuwali konto.Była tam ekstra sukienka Fergie w kropki i chciałam to konto znaleźć,ale niestety przypomniałam sobie,że konto zostało usunięte;(Nie mam żadnych screenów itp.

    OdpowiedzUsuń