POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

niedziela, 4 kwietnia 2010

Starplaza

I przyszedł czas na Starplaze :) Temat nie ukrywam, całkiem obszerny :] Sporo zdjęć. Więc do dzieła! Zacznijmy od roku 2006. Starplaza niezbyt przypominała tą, którą odwiedzamy teraz.




[kliknij na wybrany obrazek, aby powiększyć]

To chyba (nie jestem pewna) starplaza z czasów 2007/2008
(obrazki poukładane, tak jakbyśmy wchodzili do starplazy)








Uff. ;]

Sporo osób pisało z informacją, więc dziękuje: enkatte, nika98, xadusiax, polskaaaaa

21 komentarzy:

  1. to są na 100 % czasy 2008 roku ;d
    pamiętam jeszcze to wszystko O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, to rok 2008 :D pamiętam. :D jeszcze pamiętam tą starplazę z 2006, kiedy zarejestrowałam się i byłam bardzo smutna że nie mogę kupić bluzki w paski różowo czarnej :( bo była dla ss :D nie ważne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 też jest do 3 ostatnich tylko trzeba było coś kliknąć żeby był taki widok

    na 1000 %

    EDIT : trzeba kliknąć tą strzałke pod starplazą (taką jak jesy wejście) i był w tedy widok jan na obraku 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie 4 fotki są z tego samego okresu, ta Starplaza była tuż przed aktualną.

    Obrazek 2 - wyświetlał się przy wejściu do plazy. Naciskało się na tą strzałeczkę na fioletowym dywanie na dole i przenosiło do obrazka 1. Tam wybierało się sklep, na obrazku 4 widać ładowanie. Zaś obrazek 3 przedstawia wnętrze sklepu - ciuchy wisiały na takich wieszakach i trzeba było najeżdżać na strzałki, żeby przewijały się dalej. Dodam jeszcze, że było to bardzo niewygodne, bo sklepy często się zacinały ;D Koszyk działał na podobnej zasadzie. Były wieszaczki, na których wisiały włożone do koszyka ciuchy i trzeba było poruszać się strzałkami. Mam gdzieś screena, ale prawdopodobnie na komputerze, który jest w naprawie :/ Jak wróci to postaram się poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że gdy pisałam powyższy post, Nika98 już wszystko wyjaśniła ^^ W każdym razie, gdy pisałam swój, to jej jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  7. catalinakasia64 kwietnia 2010 12:44

    tak sa to czasy 2008 roku. pamietam bo wtedy sie zalogowalam na 1000000% procent

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam te czasy jak dziś - w sensie że 2008 xd. Byłam wściekła, że zmienili Starplazę na taką, jaką mamy teraz, ale potem przyzwyczaiłam się do niej. Teraz sądzę że jest lepsza :P. No cóż, ja nie lubię zmian ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mnie wzrok nie myli? Na ostatniej fotencji bransoletka HB za 0 $ ? xd Jedynym minusem jest to, że była tylko dla superstar :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. głupie było to , że w sklepach trzeba było przewijać strzałkami,tak jak w apartamencie .
    teraz jest o wiele lepiej . ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to jest obrazek (ten ostatni) z 2007 pamiętam to:)

    dianapiesek

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam tą starplaze z 2007/07 roku... Wtedy jeszcze nie byłam zalogowana na SD, ale odwiedzałam go "anonimowo"...

    OdpowiedzUsuń
  13. ach pamietam starplaza 2008 - 2007 miałamwtedy inne konto peggy28

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, ta ostatnia to starplaza z lat 2007/2008 :D
    Wiem, bo wtedy po raz pierwszy logowałam sie na stardoll'u :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już byłam 2007/2008 więc mniej więcej wszystko pamiętam miałam wtedy konto angel20100star (wiem że głupie;)ale ktoś mi je ukradł;(((



    Teraz _gabi12345_!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pamiętam czasy Stardolla w roku 2007/2008 ^^ Niestety Stardoll szybko mi się znudził i swoje konto porzuciłam. Nie raz próbowałam przypomnieć sobie login i hasło - bez skutku :c Szkoda, bo teraz to konto mogłoby być o wiele bardziej wartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze starego Stardolla pamiętam tylko tą Starplazę.
    Nie wiem, czy miałam konto. Pewnie tak. ; p

    Co co Starplazy. Była zdecydowanie lepsza od dzisiejszej. Wiadomo, dużo się na Stardoll dzieje, ciągle coś zmieniają, dodają, usuwają.

    Ta Starplaza z 2008 roku to była najlepsza rzecz na całym Stardoll. Tęsknię ta nią. ; /

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam stary Stardoll... Przeważnie Starplaza. Starplaza dawniejsza jest lepsza niż dzisiejsza. Tęsknię za starym Stardollem...

    OdpowiedzUsuń