POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

piątek, 2 kwietnia 2010

Fryzury z przeszłosci.

Na początek przedstawię wam parę fryzur. Są one oczywiście już niedostępne.
Niektóre z nich są naprawdę ładne, żałuję, że zostały wycofane.


Na początek moja ulubiona fryzura. Wg. mnie jest boska.
W przyszłym poście napisze o właścicielce tego uczesania.
Różne rzeczy o fryzurze słyszałam. Ponoć powstała
zanim były jeszcze nagrody za starpunkty..


Ta fryzura to ponoć dawna wersja teraźniejszej fryzury za starpunkty.
Takiego "afro". Dużą zagadką są dla mnie konta z dużą ilością cyfr i tajemniczym "DEL".
Dodam, że każde z tych kont jest bardzo stare.

Ta fryzura na pewno jest bardzo stara.
Z jakich czasów pochodzi? Nie wiem.
Jeśli znasz odpowiedź na to pytanie, napisz!


Na koniec to oto zdjęcie. Wiem, jakość fatalna, ale jedynie takie znalazłam.
Fryzura też jest BARDZO stara, gdyż wycięłam ją ze screena
jednej z pierwszych wersji starplazy.


Póki co tylko to znalazłam :] Jeśli wyszukam coś nowego, na pewno to dopiszę.
Widziałaś/eś jakąś prehistoryczną fryzurę? Powiadom w komentarzu!

Widzisz błąd w poście? Napisz!

11 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że te cyfry i DEL to jest numer użytkownika a DEL , że usunięty :)
    illolloi

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, cyferki z DELem wyświetlają się przy usuniętych kontach. Co do trzeciej fryzury - nie wiem, kiedy ją usunęli, ale na początku 2008 roku jeszcze była, bo wtedy się zarejestrowałam i pamiętam, że miałam ją do wyboru ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wszystkie moje konto założyłam
    w 2006 ale nie tylko te byłay ftedy owiele
    ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam jeszcze tę drugą fryzure. Nawet jak patrze jakie miałam nagrody za sp to mi się ta fryzura wyświetla ale jes już ona zamieniona na inną. Świetny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Prehistoryczną?! Przesadzasz stardoll.com nie jest aż taki stary!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 fryzura nie jest stara ,
    ona tak jak reszta była bardzo niedawno,może pod koniec 2009 roku ją wycofali .
    pamiętam ją ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak , zgadzam się z Pauliną ! Nie jest stara!
    Wycofali ja z powodów nieznanych. Moja dobra kumpela miała ją na sobie , a uczestniczy w życiu stardoll od końca 2009 roku. :) Padi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem kto miał taką fryzurkę tą rudą.
    Miala ja ulen1999 pochodzi ona z lat 2009 z miesiaca marca lub kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 "fryzura" to nie fryzura tylko połączenie końskiego ogona za starpunkty (to z prawej) i "pirackiego" nakrycia głowy (to z lewej) ze starplazy (chyba Tingeling czy jakoś tak. :)

    xSweet-Pinkx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo długo nosiłam tą pierwszą:)...a potem zmieniłam na tę trzecią i pamiętam że włożyłam tez tą drugą (wprawdzie tylko na jeden dzień , ale jednak;)a potem znowu zmieniłam za długo byłam...a tu pewnego dnia wchodzę chcę zmienić fryzurę a tu za późno nie było już ani pierwszej, ani drugiej ani trzeciej;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cyfry i DEL to :
      cyfry to numer dołączenia do Stardoll
      A del to tak jakby delete czyli, że konto jest usunięte. :]

      PunkNatasza

      Usuń