POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

piątek, 2 kwietnia 2010

Powitanie w 2007 roku

Teraz gdy nowy użytkownik wchodzi na stardoll,
nie oczekuje żadnego przywitania.
A jak było w 2007 roku?

Gdy weszłam na stronę,
po chwili wyskoczyło mi okienko:


[kliknij na obrazek, aby powiększyć]

Na czerwono zaznaczyłam użytkowniczkę,
która też była posiadaczką dawnej fryzury.
Jednak w przeciwieństwie do Hearts443,
jej konto zostało usunięte. Niestety.

4 komentarze:

  1. Skąd ty masz te screeny ? Czy jest taka stronka, gdzie można zobaczyć jak ten stardoll wyglądał kilka lat temu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak jakby takie archiwum internetowe, można tam wejść i przejść się trochę po stardollu, jednak 3/4 rzeczy się nie ładuje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał. Kiedyś poprostu stardoll chciał przyciągnąc ludzi, teraz przyciąga ich portfele. Czekam na więcej fotek ze starego stardolla ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam ten stardoll ;D Byłam wtedy w 4 klasie (teraz jestem w 1 gim) i nie bardzo wiedziałam o co tam chodzi. Wtedy w sephorze było więcej kosmetyków i była jedna strona i się ją przesuwało ;) No i inaczej starplaza wyglądała. DKNY już wtedy było extra.

    OdpowiedzUsuń