POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

piątek, 2 kwietnia 2010

Początkowa rejestracja ;]

Zastanawiacie się może, jak wyglądała rejestracja na stardollu w 2006 i na początku 2007 roku? Dojdę do etapu wypełniania danych ;] Pierwszy edytor medoll jeszcze poszukiwany!


Gdy kliknęłam, zarejestruj się,
zostałam przeniesiona na taką stronę :)
Kliknęłam, że mam powyżej 13 lat i wylądowałam...



Na stronce do rejestracji, ze śliczną Audrey :]
Formularz potrzebny do rejestracji :)
Wyszukam jeszcze PIERWSZĄ wersję edytora Medoll.




4 komentarze:

  1. Heh ja chyba jeszcze tak rejestrowałam się na stardoll ale nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłam w necie kawałek ale mało widac on chyba jest z końca 2007 r za czasow mojego 1 konta

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się rejestrowałam na końcu 2007 i teżjeszcze tak wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam z 2006...wtedy było jeszcze tak mało "wszystkiego" np.włosy, części ciała i ubrań innymi słowy stardoll dopiero co się "rozwijał";D!
    Wracając do tematu pamiętam tę rejestrację przez mgłę... wtedy mama mi pomagała się zalogować bo nie znałam jeszcze angielskiego(teraz bym se poradziła:P)
    Dawneeeee czasy:)
    Pamiętam jak dałam się oszukać i straciłam konto z naprawdę wieloma cennymi rzeczami:((
    Było to w 2011:((



    Teraz _gabi12345_

    OdpowiedzUsuń