POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

sobota, 3 kwietnia 2010

Album kiedyś.

No i przyszedł czas na album :)
Niestety zdjęcie malutkie, praktycznie nic nie pokazujące.
Jeśli ktoś posiada lepsze, proszę o dostarczenie ;]



Kiedyś w albumie było mniej opcji niż teraz.
Wstawiając lalkę, zapisywała się ona na stronie,
nie mieliśmy możliwości zmienić jej położenia.
Nie dało się dodawać mebli i ubrań.
Jedynie naklejki, które dodatkowo były płatne.

Za informacje dot. albumu, dziękuje Lucas.Poland

12 komentarzy:

  1. pamiętam jeszcze ten album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jest lepiej! ;D
    pomimo tego ,że wszystko jest dla ss!!!

    ______________________________
    Pozdrowinka
    _-_Katia_-_

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre naklejki do albumu były za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze dodam , że kiedyś za zapraszanie ludzi na stardoll, dostawało się stardollary, teraz dostaje się starpunkty.
    Ilość stardollarów to 5 za zaproszenie jednej osoby i potwierdzenie przez nią adresu e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam tą akcję z zapraszaniem, każdy zakładał po 20 kont, bo maksymalnie można było uzyskać 100sd ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pamiętam i album i zapraszanie :P. Miałyśmy z koleżankami po kilka kont, byle miec te 5$. Kiedyś to było dużo, w czasach gdy nie kupowałam ss bo było to moim zdaniem marnowaniem pieniędzy (co zresztą jest prawdą xd) z wielkim wyczekiwaniem czekałam, by przekroczyc następny próg starpunktowy, by dostac jakies stardollary. Po dostaniu zaraz "biegłam" do starplazy i wydawałam wszystko :P. Później zaczęła się akcja z codziennym stardollarem i było łatwiej, ale też drożej.
    Zeszłam z tematu :P. Naklejki były darmowe, jeden czy dwa komplety, reszta po 1 czy 2 $. Zalatywało kiczem na odległośc, ale i tak każdy musiał je miec xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też pamiętam ten okropny sposób edytowania albumu. Dobrze że się zmienił

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam to. Ubierało się lalkę, można było wybrać ramkę przy zapisie i ją opisać.
    A oprócz tego na początku albumu był spis treści z nazwami gwiazd, jakie się ubrało.
    Dodam jeszcze, że naklejki owszem, były płatne, ale dostawało się je również za starpunkty :).

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie,naklejki też dostawało się za starpunkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam! Ja w takim albumie tworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak byk że musiałam zapłacić 3sd by dodać jakieś serduszko >:(

    OdpowiedzUsuń