POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

piątek, 2 kwietnia 2010

Paper Doll Heaven.

Niektóre z was jeszcze pewnie pamiętają te czasy :)
Jak pisałam wcześniej w 2004 roku,
domena stardoll.com nie należała jeszcze do tego stardolla.

strona: paperdollheaven.com
została założona w 2004r. przez Liisę.
Strona wyglądała tak:

(napis słabo widoczny: "Liisa's paperdolls")


W latach 2005/2006 strona się rozwinęła.
Wyglądała tak:



Była możliwość zarejestrowania się,
coraz bardziej
zmierzamy ku Stardollowi,
który ma już swój odnośnik :)


2006 rok! Tak oto wygląda stardoll.

Zwróćcie uwagę na liczbę użytkowników!


Narazie starczy ;]
Zdjęcia, jak przemieniała się witryna Stardolla,
dodam w dalszych notkach.

4 komentarze:

  1. Ach, pamiętam te czasy :)
    Dzięki twojemu blogowi poznaję historię stardolla na nowo.

    illolloi

    OdpowiedzUsuń
  2. grałam w te gry , kiedyś ...
    Zawsze wpisywałam w google , gry tylko dla dziewczynek i wyskakiwało to .
    A pewnego dnia , wyskoczyło stardoll .

    OdpowiedzUsuń
  3. soccer102 istnieje!!!

    Gorzatka

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja wtedy tam w chodiłam a kiedy wyskoczył mi stardoll to się dalej w to bawiłam i potem się zarejestrowałam hehe

    OdpowiedzUsuń