POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

niedziela, 4 kwietnia 2010

Scenery na początku 2008

Teraz każdy robi masę sceneri, aby zdobyć Sp.
A kiedyś? Wiecie, że niektóre scenerie były płatne?
Jak to wyglądało?


[kliknij na obrazek, aby powiększyć]

Jak widać, za Scenerię zapłacić trzeba było 1sd.


A tutaj jeszcze zdjęcie z 2007 roku, już gotowej scenerii:


Bardzo dziękuje Enkatte, za udostępnienie prywatnych, unikalnych screenów :)
Za drugi obrazeczek dziękuje Polskaaaaa

11 komentarzy:

  1. no ja to pamiętam jeszcze ;d

    hehe a ten drugi obrazek to ode mnie masz ;* ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też pamiętam, ale były też scenerie bezpłatne, fundowane przez kampanie reklamowe lub inne marki. Były przez sephore, dkny :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, scenerki były sponsorowane, przez tampax pearl, sephorę i inne. Tych płatnych wolałam nie tykac, chociaż kosztowały 1 $. Wolałam tego dolara spożytkowac w inny sposób :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam .
    nie płatne były scenerie sponsorowane , a reszta była płatna : )


    na sd BeleVile

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh... Te płatne czasy xD
    Pamiętam doskonale... Na moim starym koncie często brakowało mi kasy na scenerie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, były płatne. Ale od czasu do czasu były sponsorowane, np. przez Jetix, Sephore.

    OdpowiedzUsuń
  7. No były sponsorowane przez Jetix,Sephorę i DKNY. a przynajmniej ja tylko te pamiętam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj były, były. Dużo ich wtedy robiłam, tych płatnych ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak były sponsorowane z Sephory i z "dzwoneczka" czy czegoś tam.
    Mam jeszcze tą sponsorowaną z sephory zapisaną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. noo ja to pamietam jak sie placilo...i jaka byla radosc jak byly te 3 scenrie morskie ktore byly sponsorowane i darmowe..

    OdpowiedzUsuń