POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

wtorek, 6 kwietnia 2010

Rejestracja..

W pierwszych notkach, pisałam o rejestracji w 2006 roku.
Nie zapominajmy o późniejszych latach!
Oto Rejestracja na Stardollu w 2007/2008 roku.




Zauważcie, jak bardzo rejestracja różni się od tej z 2006 roku,
No i tej z czasów teraźniejszych.

Za zdjęcia dziękuje, diddlussia_kiss


6 komentarzy:

  1. Ja się chyba rejestrowałam z tego pierwszego obrazka :P. Chociaż nie jestem pewna na 100%, w końcu kiedy to było xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na pierwszej... ale miałam tyle kont.. ahh te dawwne czasyy stardolla!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja! Ja się rejestrowałam w ten sposób, ale wtedy nie znałam możliwości tej strony i po prostu ubierałam lalki nie zbierając nic :) Tak chyba do 2008 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się rejestrowałam 31.01, więc miałam już nową, ale jeszcze nie tą z wyborem lalki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się tak rejestrowałam :P
    Ah, te stare czasy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to sie rejestrowałam na tą nową już

    OdpowiedzUsuń