POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

niedziela, 4 kwietnia 2010

Podwajanie doładowań.

Kojarzycie jak pisałam wcześniej o SS kiedyś?
Wspominałam, że były promocje, typu podwajanie doładowania.
Dostałam informację, że taka promocja była 2,3 razy.
Dostałam też skraweczek reklamy, o takim podwojeniu:


Tylko skraweczek, ale na innym blogu tego nie zobaczycie ;]

Ponowne podziękowanie Enkatte, za udostępnienie prywatnych screenów.


3 komentarze:

  1. to było z 2008 roku, wiem, bo wtedy bły doładowania za 9 zł i bło 95 stardollarów, a jak podwoili dostawało się 190 sd.. Ah, pamiętam jak z kumpelą gadałyśmy na Suite Chat..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam to!...pamiętam że sobie podwoiłam:D

    OdpowiedzUsuń