POINFORMUJ!

Jeśli masz jakieś zdjęcia, informację itp. dotyczące dawnego Stardolla, proszę poinformuj mnie w komentarzu, lub (co wolę) napisz na e-mail: onazelka@gmail.com .

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Garść dawnych użytkowniczek.

Przygotujcie się na kolejną DUŻĄ porcję zdjęć :]
Wczoraj dostałam sporo linków do użytkowniczek, ze starymi fryzurami.

Na początku jednak, chcę coś wyjaśnić.
Pisałam wcześniej, że jedna dziewczyna ma starą fryzą.
Thatguy4eva. Bo to o nią chodzi.
Fryzura nie jest stara. Proszę bardzo, tutaj dowód :)


Użytkowniczka która też posiada tą fryzurę jest...
z 2009 roku.

Ale teraz trochę staroci ;]

Na początek, kolejna właścicielka, mojej ulubionej
starej fryzurki.



Posiada ją Natalia14.
Polska użytkowniczka :)

Pamiętacie jak pokazywałam wam tą fryzurkę?


Teraz parę użytkowniczek, które ją mają.



Bankoma



Boop230



*Pinkpuppy*

Uff no to na tyle :)

Wszystkie użytkowniczki odnalazła aga-maga


3 komentarze:

  1. Te wszystkie fryzurki były jeszcze w 2008 roku i na początku 2009 oprócz tej fryzurki co ma Natalia14.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha a moja doll czerwonaaga
    też ma taką fryzkę(tę z tych ostatnich trzech)
    znaczy ma inną ale w awastarze wa tą jak bedziesz chciła to zrobie screnn
    _____________---
    moja lalka na której bywam codziennie - aganieszka -

    OdpowiedzUsuń
  3. natalia14 MA TYLKO 278 STARPUNKTÓW A TAKIE DUŻE DRZEWKO . DLACZEGO ???

    OdpowiedzUsuń